Ao rexeitar o ser pérdese o ser, aferrarse ao baleiro nega o baleiro.
En Maka Hannya Haramita Shingyo [1]Chámase o Sutra do Corazón da Gran Sabedoría porque representa o corazón da gran sabedoría.. Foi escrito entre os séculos I e VI da nosa era. É común a todos os descendentes da… Continúa lendo recitamos “Shiki soku ze ku, ku soku ze shiki” fenómenos (shiki) son baleiros (ku), o baleiro é un fenómeno.
Os fenómenos e o baleiro están completamente fusionados. Máis aló dos conceptos e conceptualizacións que realizamos continuamente, a realidade é o que é.
Temos que ter coidado e non rexeitar a propia imaxe que nos permite interactuar con outras persoas dun xeito saudable e beneficioso para nós e para os demais.. A autoimaxe ficticia que me chamamos, ten unha función, non debemos nin rexeitar nin aferrarnos cegamente.
O mesmo pásanos a nós cando nos apegamos ao baleiro. Rexeitamos un extremo e aferrámonos ao contrario perdendo automaticamente os dous.
Outras entradas:
- 09. Non corras tras os fenómenos
- 18. Cando a luz se dirixe cara a dentro
- 54. Aínda que se investigue ata o final do límite último
Referencias
↑1 | Chámase o Sutra do Corazón da Gran Sabedoría porque representa o corazón da gran sabedoría. Foi escrito entre os séculos I e VI da nosa era. É común a todos os descendentes do budismo e é o sutra máis coñecido. O bodhisattva Avalokiteśvara dá unha ensinanza a Shariputra sobre o baleiro de todo ser e de todas as cousas, porque ningún deles ten un carácter fixo ou substancial. Todo en si é impermanente e existe en interdependencia e non por si mesmo. https://zendogen.es/textos/otros-textos/maka-hannya-haramita-shingyo/ |
---|