Serie de conferencias: Meditación Zen, un camiño con corazón.

As sesións impartiranse no dojo Zen Kômyô de Alacante os venres ás 20:00 h. y transmitidas en directo a través de Zoom para los suscriptores de Amigos del Zen.

Sesión 1: 1 de marzo El despertar.

Sesión 2: 8 de marzo. O corazón da confianza.

Sesión 3: 15 de marzo. Factores mentais e práctica da meditación zen.

Sesión 4: 22 de marzo. Principais actitudes a cultivar e erros comúns.

Contribución económica: 30€ ciclo completo ou 10 € sesións individuais.

46. La ganancia y la pérdida, lo correcto y lo falso,

En la tradición buddhista, hay una enseñanza fundamental que resuena con profundidad en las mentes y corazones de los buscadores de la Vía: impermanencia. Esta enseñanza, nos invita a contemplar la naturaleza transitoria de todas las cosas en el universo.

45. Los opuestos son como un sueño irreal, como un espejismo.

La percepción que tenemos de la realidad a través de nuestros sentidos es ilusoria, la doctrina buddhista de anatta (no-yo) postula que no existe un yo permanente e independiente que experimente el mundo, sino que lo que consideramos como “eu” es en realidad una combinación de cinco agregados: forma, sensacións, percepciones, formaciones mentales y conciencia. Estos agregados están en constante cambio y carecen de una esencia permanente

44. Todos os pares de opostos

Nestes versos, O mestre zen Sengcan ensínanos que todos os pares de opostos, como o ben e o mal, pracer e dor, vida e morte, Son creados polo pensamento.

43. Na ignorancia prodúcense orde e caos

No modo automático de existencia somos títeres dos nosos desexos, Perseguimos incansablemente o que anhelamos e fuximos do que xulgamos desagradable., só para atoparnos enredados nun ciclo interminable de aparente orde e caos

42. Usar a mente para comprender a mente

É un paradoxo tratar de comprender a nosa propia mente usando a mesma ferramenta que intentamos desentrañar.. É como tentar limpar unha mancha de sangue con sangue ou tentar levantarse do chan tirando do teu propio cabelo.. Esta é a complexidade e contradición que implica o proceso de autocoñecemento..

quince + 7 =